Oğlum 7.5 aylık ve 5.5 aydan beri ek gıda yiyor. Anne sütü de alıyor bu arada. Ama ben miktar olarak ne kadar yemesi gerektiğini bir türlü bilemiyorum çünkü sürekli ağzı açık, 1 tabak yemek versem onuda yer yani durmuyor. Kilosu da ortalama o kadar yemek yemesine rağmen. Acaba diyorum doydugunu anlamıyor da ondan mı bu kadar yiyor. Bu aydaki bebekler doydugunu anlar mı acaba. Ne kadar yedirmeliyim, fazla yese bir zararı olur mu. Ha bı de öyle ekmek vs boş karbonhidrat şeyler vermiyorum. Yumurta, Sebze et yoğurt meyve öyle sağlıklı şeyler yiyor