zhrayca2001 her bebek aynı anda ayı ayına gelişecek diye bir kural yok ki. 1 buçuk aylık çoğu bebeğin de nesne tutması pek mümkün değil, 2 3 aydan sonra anca tutuyorlar. Hatta iki buçuk aylıkken falan ellerini daha yeni keşfedip ağızlarına götürmeye parmak emmeye çalışıyorlar ondan sonra eşya tutma geliyor. Bence normal bir durum, doktorunuz abartmış. Bebeklerin görme duyusu yeni yeni o aylarda oluştuğu için tepesinde kırmızı ayıcıkların aynaların asılı olduğu oyun matları çok eğlenceli olur. Onlara bakıp heyecanlanıp konuşmaya çalışıyorlar, ya da gülüyorlar. Alıp ona yatırabilirsiniz uyanıkken ☺