Kızlar 7 günlük bir bebeğim var yalnız bakıyorum eşim dışında kimse yok yanımda sorum şu bebeğim ters yatmaktan hoşlanıyor yüzükoyun yani ana kucağında düz yatıyor ama uyumuyor uyurken düz yatırınca kollarını oynatıp uyandırıyor kendini ama ters yatınca kalkmıyor uzun süre yüzü koyun yatması sakıncalı mı sizce ?