Merhaba anneler. Yakın zamanda bebeğimle 2-3 saatlik bir yola gitmeyi düşünüyoruz ancak oto koltukta oturmamakta inat ediyor. Kısa mesafede bile ağlıyor uzun yol gözümü korkutuyor o yüzden. Yolculuğu kolaylaştıracak, oto koltuğa alıştıracak önerileriniz var mıdır?