Seda-lina Kızlar merhaba benim kızım 11 aylık ek gıdaya gectigimizden beri her cesit pankek yaptım ama yok eline alıp yere atıyor agzına almıyor. İstahlı bir cocuk degil zaten. Ama kahvaltıyı hic sevmiyor vereceginiz öneri varsa cok sevinirim
[silindi] Seda-lina 11 ay 20 günlüküz biz de ilk baslarda yemiyorduk mesela BLW asla yapmadık eline pankek gibi seyleri versem yemez asla salatalık elma çubuk krekeri ve armutu erigi yiyor bu kdar ama cabuk sıkılıyor onlardanda
[silindi] Seda-lina Ben çok takmıyorum her çocuk farklı gelişimi benim bebegimin de yemek yerken zorluyor beni mesela asla çizgi film olmadan yemiyor illa o çizgi filmi açmam lazım
Yerfistigininannesi Seda-lina benim. Kizmda pankekten pek hoşlanmiyo onun yerine yumurta bi kucuk dal yeşil sogan maydanoz dograyip omler yapıyorum mesela normal sade omletten daha hoşuna giderek yiyo belki de dış çıkartiyodur dis doneminde genel bi istahsizlik oluyo uzun surw devam ediyo
Seda-lina [silindi] aynen öyle ben hep blw denedim ama yok cok mutlu olmuyor. Yemek yeme saati gelince stres oluyorm artık😔