Kızlar bebeğim 3 kilo 750 gram doğdu 3 aylık şuan 5500 kilo ama doktor kilosu az dedi emziriyorum ama 5 dkka anca emiyor sonra kendini ittiriyor mama veriyim diyorum philips avent biberon kullanıyorum onuda almıyor ağzında gezdiriyor sizinkilerde böyle mi akıl verin napcağımı şaştım 😔