selma001 benim kızım 2 ay 23 günlük . O kadar husursuzdu ki hiç uyumuyordu ne gece ne gündüz sürekli kucak istiyor bazen kucakta da ağlıyor husursuz bir bebekti erken doğduğundan dünyaya adapte olamadığı için vs dedi doktor sabredin dedi. 1 hafta gece oturup ağladığımı bilirim çocuk hiç uyumuyordu. Son 4 gündür evde sadece ikimiziz çok fazla kurcalayan yok çocuğumu şöyle yaptım sabah 6.30 gibi uyanıyor biraz oyalanıyoruz 8-9 kadar sonra 1 saat kadar uyuyor sonra tekrar oyalanıyoruz öğlen 12-1 gibi uyutuyorum 3.-3.30 kadar uyuyor sonra biraz oyalandırıyorum 1 saat kadar belki daha az 5-6 arası uyuyor sonra 8.30-9 gibi duş aldırıyorum karnını doyurup yatırıyorum gece sadece karnı acıkınca uyanıyor emiyor ve geri yatıyor . Yani daha 3-4 gün oluyor umarım başarırım bu düzeni