Eliftokgoz Merhabalar ben Ukrayna’da yaşıyorum. Gürültülü ve sulu kaka, emdikten sonra yüzünde tek tük sıvılce gibi etrafı kırmızı lekeler ve en sonda kaka da ufak 2 3 damla kan görmeyle doktorun yolunu tuttuk. Buradakı en ıyı hastaneye gidiyoruz. Fakat doktorumuz, alerji için tedavi etmeye gerek yok. Zamanla alışacak, bir şeye alerjisi var ama sen ne yeyip içiyorsan yaz. Hangilerini yedikten sonra yüzü kızarıyorsa onları bir daha yeme dedi. Laktoz alerjisi içinde kakadan test yaptılar ama laktoz alerjisi çıkmadı. Ben anlamadım bu işten bir şey. Bu arada kızım 3 ay 12 günlük.