Busramaden mrvcr 18 ay alıyolarmı bılmıyorum ama egıtımıne cok guvenıyorum kartal ımkb uygulamalı anaokulu var meslek lısesı ıcınde egıtımı cok ıyı ama dedıgım gıbı 18 ay alıyolarmı bılmıyorum
mrvcr 1lina1anne ben karlıktepedeyim. 2 yaş altı alan çok az kreş var zaten. bizim bu tarafta minik umutlar var. haftaya orayı bi arayıp görüşücem gidip görmek istiyorum. ama olmazsa elimde başka alternatif hiç yok 🤷♀️