Annepandaa Msirac kucağa alışmaz merak etmeyin. Biz orayı atlattık 3 ay atağına doğru ilerliyoruz. Dr bugğn dediki atarlı giderli döneminde. Atak haftası başlayacak 2. 3 hafta idare edin 😁 2 ay 3 haftalık kızım.
Msirac Annepandaa Annepandaa 2 3 hafta idare edelim de sonra da 4. Ay atağı 6 . Ay atağı biz arada 1 2 hafta rahat durursak duracağız sanırım 😂 analik zor iş
Annepandaa Msirac 🤣🤣 napcazzz mecburr.. ben gayet memnunum. Tospiğim acı çeker gibi ağlamadıktan sonra nazına yazına eyvallahh..
mlkalken Msirac trendyoldan almıştım iyiki aldım valla atakların hepsini yaşadım yaşıyorum bende 12.hafta atağındayım giderek ataklar daha kötü hal almaya başladı o kitap sayesinde ağlamamam gerektiğini geçeceğini tekrarlıyorum kendime😂
Msirac mlkalken hemen sipariş vereceğim 😂 çünkü kemal sunal misali o ağlarken bazen oturup onunla benimde aglayasim geliyo 😥
mlkalken Msirac yok yok ağlama atak gelince bir iki güne geçiyor ama pik seviyesine gelene kadar tabi götürüyor insanı 😂 bir hafta önce veya bir hafta sonra gelebilir bende hep haftasından önce geliyo ayda bir sıçrama yaşıyolar anladığım kadarıyla .. o kitapta her sıçrayışta hangi beceriyi öğrendiğini yada öğrenmeye hazırlandığını detaylı şekilde anlatıyor 15 bebek üzerinde yapılan deneyler sonucu oluşturulmuş gerçekten evde bulundurulmalı . Bunu okuyan herkese tavsiye ederim kitapla bebek mi büyütülür diyenlere inat okuyun canım anneler eskiden imkansızlık varmış insanlar erkenden bazı şeyleri yanlışta olsa yapmış kimseye kulak asmayın okuyup yetiştirin ❣️ Sevgiler
Bebek-annesi Msirac 5 aylık oldu hala düzelmedi çünkü atağın biri bitiyo diğeri başlıyor bacım ama 2. Ayında bende gece gündüz hiç uyumadım oğlum hep 10 dk uyurdu sürekli başka uyumazdı. Bol bol beyaz gürültü açın sakinler. Biz arabayla gezdiriyorduk gece uyusun diye 🤷♀️
ceyhunun_annesi Msirac 1 ay 22 gün aynı durumdayız surekli uyumak istiyo ama uyumuyo o yüzden de cok ağlıyo kucak istiyo arkamı döndüğüm an başlıyo ağlamaya, memeden asla ayrilmiyo yapışık yaşıyoruz, ağlama krizlerini hiç söylemiyorum bile
Sevgiela Msirac evet ilk bebeğim buğün arabaya bindi ve katıla katıla ağladı hiç onu öyle görmedim onunla birlikte bende ağladım
elediyebiri Msirac 50 günlük kizim Ayni seyleri yasiyoruz. Memede uyuyor. Ya da Ben yanina uzaninca. Ben uyaninca hemen o da uyaniyor. Gündüz uykularimiz sifir. Gece Iyi kötü idare ediyoruz. Sürekli bir aglama modu. Bisey begendiremiyoruz hanimefendiye.
Minik1Ege Msirac eskiden daha tatlı oluyor. Şimdi herşey dikkatini çekiyor agu guu falan konuşuyorum benle konuşmak için çabalıyor çok tatlı oluyor😍😍 üzülme ve bu zamanlarda sinirlenme biraz zor sadece 1-2 hafta🙏🏼 Geçecek ama her ay bi atak gelicek böyle böyle büyüyecekler ☺️🙏🏼
Minik1Ege Msirac bir de uyumuyorsa rukye ayetleri dinletin youtubedan. 10 dkda dalıyordu uykuya benim kuzu😍 baya dinlettim onu atak haftasında her gün aynı saatlerde. Şimdi o saatlerde uykusu geliyor mızırdanıyor bir iki kucağımda ya da ayakta sallıyorum tam dalmadan normal yatıyorum uyuyor 🙏🏼
Gamzegeneske21 Msirac 2 ay 11 günlüguz ve tamda atak dönemlerindeyiz kucak ilgi temas hepsini yapiyoruz tamamen bunlarla daha kolay atlatılıyor inanın birde harika haftalar kitabını tavsiye ederim