Oglum 17 ayina gircek az kaldi .hep dediğini yaptırmak icin yonetiyor beni uysal cocuk aslinda ama durmayınca durup hep miz mız ağlıyor nazlanıyor bana daha cok huy mu edindi bilmyorum da bazen bas edemiyorum. Aniden aglama hali var hani dediğini anlasam keske bana düşkün de.yorucu gerçketen evimde ne ypcam bilmem. Anneme geldim ev teras dublex geziyor burda rahat rahat..bi anneye düşüyor is esim hep mesai de bayrama kadar bende 1 ay nerdeyse burdayım kalmaya geldim aileme.. sıcaktan oluyordur belki sıkılıyor mu acaba dyorum hep ilgiliyiz. Oyun cok oynamıyor ama mızmız olunca daralıyorum:(