OyaGny çoğu bebek sakın bize numenelik düşmüş bir buçuk yaşında aynı olay bende var ama benim esim de yanımda değil kaynanamlardayim yani anlicaniz yine faydaları yok tarlaya çalışmaya gidiyorlar eşim olsaydı yine bakar 2 3 saat uyurdum şimdi oda yok herhun ya bir insan ağrıyla kalkar sallamaktan bacağımın üstüne basamak hale geldim tükendim gerçekten bittim bunaldim suan bile ayagimda