Browni Kızlar hangilerini tercih etmeliyim ? tam bugday pirinç Yulaf buğday ruyşemi keçiboynuzu vs siz hangilerini kullandınız en cok aklıma gelmeyenlerde var rica etsem önerirmisiniz
Bebegim_28 Browni yulaf unu kullanıyorum (işime çok yarıyor) Buğday ruşeymi de aldım Keçiboynuzu özü aldım onu henüz 2 3 defa kullandım Birde bebek irmiği aldım aşçı anneden.. Tarhanasını da çok beğendim çok pratik işim varsa hemen 5 dk da yapıyorum