Fatma51- Benim önceki gebeligimde erken doğum oldu yaşamadı oğlum. Sonra kızımda 12+5,te serklaj atıldı. Kısa bir islem. Benim rahim ağzı 24 tü yanlış hatırlamıyorsam serklaj atılırken. Sonra serklaj sayesinde uzadı 31 e. Ama aylar geçtikçe kısaldı. 8 mm ye kadar düştü. Acil doğum bile olabilir demişlerdi. Sizin de düşük sınırın altında. Bebek agirlastikca daha da kisalmayacaginin garantisi yok ne yazikki. Serklaj yapılmasında fayda var. Emin olun verdiği güven bile yeter. Ben serklaj olduktan sonra 37. Haftaya kadar Protestan kullandım fitil olarak. Çok çok önemli bu aşamada.