Kızlar bir anda nolduğumu şaşırdım oğlum hiç hasta olmadı bu zamana kadar şimdi de şıpır şıpır su gibi akıyor burnu 3 dkya bir hapşuruyor. Ateşi falan yok hali keyfi yerinde şarkılar söylüyor oynuyor iştahı da iyi şimdilik bu nedir nezle mi alerjik bir şey mi başka bir şey mi öğleden beri böyle. Sabaha kadar geçmezse doktora gideceğim ama almam gereken önlem var mı? Bebeğim 26 aylık bu arada