Bebeğinize uyan bir damla bulmanızı öneririm. Ben de 6. Aya kadar kullanmadım üç ilaç denedim çok kötü yaptı diye. Farklı bir sebepten kan tahlili yaptırdık ve demir değeri çok düşük çıktı. Şimdi fermix damla kullanıyoruz, düzelmezse iğne vurulacak. +2 degerlikli olan damlalar iyi emilir ama mide ve bağırsak sorunları yapabilir. +3 degerlikli olanlar daha az emilir ama mideyi ve bağırsağı zorlamaz. Diş ve kaka boyama damlaların hepsinde var. Ek gıdaya tam anlamıyla geçince saşe formda olanları varmış, onları deneyebilirsiniz.