Bebeğim 4.5 aylık ve maalesef mama verdim doğduğundan beri. Sütüm de azdı doymuyordu memenin peşine bişi istiyordu. Ve verdiğim tüm mamayı içiyordu.
Mamadan yana sorunumuz yok sma optipro kullanıyorum sorunsuz gidiyor. Ama bebeğim hiç süt almadı biberona alıştı.
Şimdi tatile girdim diyorum ki en azından 6 aylık olmadan biraz süt alsın pompa yapıyorum ama artmıyor sütüm.
Lansinoh pompa vardı medela aldım o da aynı. Bebek emmeden süt olmuyor mama verdikçe de emmiyor maalesef.
Bebeğime mama vermesem emer mi sizce