Merhaba anneler. Bebeğim yoğurt yerken zannedersiniz ki sirke içiyo öyle ekşitiyor yüzünü öyle silkeleniyor. Bugün ikinci gün olarak yine denedik ama kakası böyle sümüksü kıvamdaydı. Renkte herhangi bir sıkıntı yok ama kıvam ayarı bozulmuş. Doktorumuza soramıyorum. Yoğurt vermeyeceğim daha fazla ama bu endişe etmem gereken bir durum mu? İlerleyen zamanlarda tekrar denemeli miyim? Ne kadar ara vermeliyim?