Kızlar şimdi kızım 2 yaşında tuvalet eğitimi veriyorum veriyorum dediğime bakmayın güya veriyorum işte şimdi benim sorum şu kızım çişini kakasını biliyor söylüyor tuvaletin yolunu da biliyor örnek veriyorum bezli iken kakasını yaptığında söyler ve değiştirmemi isterdi şuan fazla konuşamıyor öyle şakır şakır neyse şimdi ben tuvalete götürmek istedikçe o gelmek istemiyor ama babasıyla tıpış tıpış gidiyor sizce Garezi bana mi yoksa daha erken mi üstüne fazla mı gidiyorum