Kızlar selam 🙋🏻♀️ 8 aylık bebeğim var. İlk dişimiz 6 aylık iken alttan çıktı. Alttaki dişlerin ikiside aynı anda kabarmıştı ama sağ çıktı sol çıkmadı sonra çıkar dedim. 7.aya doğruda sol alt ve sol yan diş belli oldu ikisi aynı anda çıkacak herhalde diye düşündüm ama sol yan çıktı sol alt 7,5 aylıkken felan çıktı. Şimdide üst dişleri belli oldu ama ortadakiler değil 🤦🏻♀️ Yanlar kabardı. Neden bu şekilde düzensiz çıkıyor acaba başına gelen bilgisi olan var mı? Bu bir sıkıntı mıdır? Gözününzde canlandırın şimdi sağ alt büyük sol yan büyük sol alt yeni çıktı ve üst yanlar kabardı 🥴 çık tuhaf ve bi o kadarda şirin görünüyorlar 😊