1lina1anne Merhabaa bugun saglik ocagina gittim asi olmak ocin fakat bana 24 saat emziremezsin dedi hemdirr bende yaptirmadim asiyi asla kizim 24 saat emmeden duramaz aşi olanlar bu sekildemi yaptiniz
Defneninannesiiii 1lina1anne hayır ben çocuk doktorumuza sordum direk emzirebileceğimi söyledi hiç bi sorunda yaşamadık 1 hafta önce oldum aşı. Arkadaşımda kendi çocuk doktoruna flan sormuş oda direk emzirebileceğini söylemiş. Çocuk doktorunuza bi sorun sizde isterseniz
Cigdemce 1lina1anne bana 1 saat demişti özel hastanede ki hemşire. Vuruldum sonra emzirdim. 24 saat neymiş ya.
Morusevenanne 1lina1anne gecen bi doktor instada böyle diyenlere kızıyordu hemen emzirebilrisiniz dedi
1lina1anne Defneninannesiiii evet pts soracagim burdanda bilgi almak istedim tecrubeli annelerden tesekkurler
TospikOglusum 1lina1anne Ben aşıyı oldum.eve gelir gelmez emzirdim oyl birşey yok ya nedne olmadınız asinizi?
TospikOglusum 1lina1anne Git ol asini canm.asidan beebgede antikor geciyo sağlıklı yani onunda korumus oluyosun .