egelsenkonuss Sezaryenden çıktığımda ince bir bant vardı, ertesi gün doktorum üstüne su geçirmez bant yapıştırdı 1 hafta sonra kontrole gittiğimde su geçirmez bantla birliktr ince bandıda çıkardı batikon sürdü gazlı bezle kapattı, sonraki 1 hafta boyunca sabah akşam batikon sürüp gazlı bezle kapattım. 1 haftanın sonunda açıktı tamamen 🌿