Kızlar bebeğim sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçiyordu dr da voiding testi yapalım dedi ve böbreklere kaçak olduğunu öğrendik (bebeğim 16 aylık )2 yaşına kadar hergğn antibiyotik kullanmam gerekiyormus nasıl verrim hergğn bilemiyorum içim acıyo düsğndükce el kadar bebeğe kapanmazsa da 2 yaşında ameliyatmıs.yaşayanlar var kı lütfen yardımcı olun başka tedavisi var mıdır hergğn antibiyotik vermek istemiyorum 8 ay boyunca 😔😔