Kızım 31 aylık 2,5 yaşında işte 🙈5 ay oldu wc eğitimine başlayalı, ancak kızımın çiş tutma süresi 30 dk yı geçmiyor çoğunlukta hatta bazen 15/20 dk da bir sürekli wc ye gidiyoruz bir gün boyunca tam 23 kez çiş yaptı mesela, aldım doktora götürdüm geçen hafta çünkü sinirlerim yıprandı artık, kan idrar tahlilleri yapıldı, ultrason çekildi, şekerine bakıldı hiç bir sorun görünmüyor, kızımın doğuştan böbreğinin biri büyük ama bunun çiş tutma ile ilgisinin olmadığını söylüyor doktorumuz, şöyle oluyor mesela kızım çişinin geldiğini söylüyor tuvalete götürüyorum yapıyor çıkıyoruz sorun yok ama 15/20 dk sonra bir daha söyleyince onu çişinin olmadığına bu sürenin henüz çok kısa olduğuna, karnında çişleri biriktirmek ve tutmak için yer olduğuna ikna etmeye çalışıyorum tamam diyor 1 dk sonra altına kaçırıyor, çoğunlukla asla kızmam sabrım kızıma karşı sonsuzdur, ama bu artık yaz ayı ve sosyal hayatımızı da çok fazla etkiliyor, eşim yok şehir dışı çalışıyor, ekmek almaya gitsek kızımla koşarak eve geliyoruz veya yolda çoktan kaçırmış oluyor, evden çıkıp anneme gitsek 10 dk bisikletine bindirıyorum zor yetişiyoruz koşuyoruz son 1-2 dk sında, böyle olup sonra düzelen var mı ne yapmam gerek canım anneler söyleyin bana😭 kaka da hiç bir sorun yok bir kere bile altına kaka kaçırmadı ilk günden beri, ama çiş olayımızı aşamıyoruz, bugun kızım seni bezleyeyim mi diye sordum bezledim de ama ağladı çıkar diye çıkardım gene dayanamadım