Merhaba İstanbul’daki bir anne bebek arabası ile gıderken kaldırımdan inerken bebeği düşürüyor görmüyor üzerinden bebek arabası ile geciyor yine farketmiyor bebeğin üzrine basıyor. Görünce o kadar uzüldümki. Emniyet kemeri bunun için çok önemli. Anne olmak herseye dikkatli olmak demekmiş bunu birkez daha anladm😑