Prensesannesi38
Yalnız değilsiniz bizde de aynı durum var. Zaten çok iştahlı bir bebek değildi şuan hiçbirşey yemiyor desem yeridir.
Dün sadece 2 tane bebek bisküvisi ile günü kapattı. 1 haftadan fazladır yaptığım yemeklerden 2-3 tatlı kaşığı yiyip bırakıyor. Kafasını çeviriyo hemen, daha fazla yemiyor. Delircem artık, mutfaktan çıkamıyorum onu yemezse bunu yer, şunu yemezse onu yer diye boyna yemek yapıyorum ama hepsi boşa gidiyor. Saatlerce yedircem diye uğraşıyorum,yok yok yemiyor.
Bir de huysuzluk hat safhada.. Sürekli mızırdanıyor, durduk yere ağlıyor, yere yatıp bağırıyor falan.. Sıcaklar bastı ondan mı oluyor ki böyle acaba🤷♀️