Serap0088 Kızlar bizim balkonun köşede boru var içine arı yuva yapmış sanırım balkonda oturamiyorz maglum havalar sıcak yuvayı bozsam soba vurup günah olurmu hiç yapmakta istemiyorum ama sıcaktan içerde durulmuyor fikir verin
KubraByhann Serap0088 vileda sopası gibi birşeyle vurun indirin sonuçta öldürmüyorsunuz günah olmaz. Ama sabah erkenden yapın ki hayvanlar akşama kadar başka yere yuva yapsın. İkindiden sonra yuva bozmaya iyi bakılmıyor.
Begrich Serap0088 boruyu kesip atsanız hayvanlara zarar vermeden başka bir yere koysanız. Sonra yeni boru takılır. Yuva bozmayla ilgili olumsuz yorumlar var söylemeyeyim ama bence bozma
Mirac_bbk Serap0088 bizimde yatak odası penceresine yapmışlar silemiyorum camları dokunmakta istemedim kendi gitmiş yuva nasıl gitti bilmiyorum