Kızlar bebeğim 3 aylık tam 15 gündür kendiliğinden kakasini yapmıyor 10.gun doktora götürdük normal dedi sadece anne sütü aldığı için liberaks lavman verdi onu verince yaptı ama iki günlüktü kullandık yine aynı yapmıyor zeytinyağı verdim olmadı 2 gün önce çok ağlayinca acile götürdük orda da metsil şurup yazdı doktor probiyotik damlaya devam et dedi lavman veya fitil kullanabilirsin yapmazsa dedi ama ben bunların zararlı olduğunu biliyorum artık müdahalesiz yapsın istiyorum aynı durumu yaşayıp çözen var mı acaba alerjisi falan mı var diye düşünmeye başladım artık