Asyakus123 Merhaba kızlar sanırım en zor aylarımız 2 ay 24 günlüğüz çok huzursuz hiç bişeyler ilgilenmiyor. Meme emerken kendini kasıyor sinirleniyor çok korkuyorum meme reddi yaşıyacağız diye çünkü biberon bile tutmuyor ne yapacağım ne zaman düzelecek
Yamanikomm Asyakus123 sanirim o donem atak.oluyor cunku benim bebegim 2 sy 18 gunluk ataga 3 gun sayiyoruz
serpil1 Asyakus123 Asyakus123 Asyakus123 emerken kaka falan yapıyor mu canım oda yapıyor yada ağızda pamukçular burun tıkanıklığı onlarda dikkat et istersen
Asyakus123 Yamanikomm atak dönemi diye gösteriyor ama benim kızım hep böyle ya hiç şöyle yatayım etrafa bakayım demiyo
Asyakus123 serpil1 kaka yapmaya çalışıyoda olablir canım 😔 zorluyor ıkınıyor korkuyorum ama böyle giderse meme reddi olur diye