Merhaba öğretmenim eylülde işe başlayacağım bebeğim 16 aylık olmuş olacak evimde baktırmayı düşünüyorum bak diye şu ana kadar bebeğim yatak odasında bizimle yatıyordu şu anda odasını ayırmak istiyorum seneye bakıcı uyutacak çünkü gündüz güvenlik açısından MONTESORRİ yatak düşündüm deneyimlerinizi paylaşır mısınız , oyuncak kutusu ve kitaplık , dolabı nasıl olmalı