Ben kabız olduğunda bir iki çay kaşığı zeytinyağı verip sonra su içiriyorum yanmasın midesi yavrumun sende yap. Geçen kabız olduğunda da çok zorlanıyordu 37 serçe sıcak su yapıp otutturdum rahat rahat yaptı suyun içinde kakasını. Aklında bulunsun her şeyi deneyip hala zorlanıyorsa su çok iyi geliyor. Ilık olmasına dikkat et 🥰 Geçmiş olsun. Bir de siyah siyah demişsiniz kızım da muz yediği de siyah siyah çıkıyor bezinde korkmayın muz siyahlıyor 😇