elcin1496 dahiliye bakiyo ama endokrin bolume gidin daha iyi tsh icin.ilac kullanmaniz gerekir b12 ayri bisey onun icinde ilac kullanmalisinz.tiroidinz simdiye kdr yoksa hamilelikte cikmis olabilir genellikle ole oluyo ama hamilelikte drnuz bakmistir degerlerinize o zmnda kullanmaniz gerekirdi.hatta bebekler ilk digduklarinda topuk kanindan baktiklari hastalik taramalarinda bu da var.sole anlatayim size bizim aslinda vucudumz tiroid hormonu uretiyo diger normal insanlar gibi ama bagisiklik sistemimz onu dusman gorup baskiliyo yokediyo calismamasina neden oluyo.disaridan aldigimiz ilac bildiginiz sentetik bir hormon ve normale ceviriyo tiroid degerlerini.drnuz tirod antikorlarinizada bakip ilac doz ayari yaoacaktir.ve emzirmeden kaynakli bi durum degil bu.ilac sute karissada sorun yok emzirebilirsinz dr nz anlatir