meraklibiranne Kızlar bebeğim 43 günlük uyanık kaldığı her saniye ağlıyor elimize alalım oynayalım gezdirelim yok olmuyor her saniye ağlıyor karnı tok altı temiz gazı oluyor bazen onu da bi şekilde hallediyoruz ama gece gündüz uyanık kaldığı her saniye ağlıyor bebeği böyle olan oldu mu nasıl başa çıktı nolur yardım edin tükendim artık
Rikaa meraklibiranne kolik dediler bana degilmis ayni sekildiydi. Coklu gida alerjisi varmis emziriyorsaniz sut ve yumurta urunlerini tuketmeyin .
kahvekokusuu meraklibiranne malesef pek caresi olmuyor karnina ilik havlu ilik suya sokmak gaz masaji yapmak biraz olsun hafifletebilir ağrısını benim bebegim malesef ilk 2bucuk ay uyanikken hep ağladı ama gececek merak etme kolik muhtemelen ve bu geçici bi süreç 4 aylik oldugunda tamamen geçmişti simdi 11 aylik anni anniii diye kosturup duruyo aksama kadar🤗
Yamanikomm meraklibiranne ayni ben cildirmak uzereydim asla durmuyordu surekli agliyordu yavas yavas gecti cok sukur hala agliyor ama.kucagimizda susuyor en azindan
Laden meraklibiranne Allah yardımcınız olsun o zaman. Benim kızımda hep ağlardı. Öyle böyle geçti bir şekilde. Gece acile götürüyordum artık çatlayacak gibi ağlıyordu. Gazdan diyordu doktorlar. Acaba sizin bebeğinizde çok gazlı olabilir mi?
Eslimmira Yaa bizde öyleydik , ne yemek yiyebilirdim ne de oturup bir fincan kahve içebilirdim Kafamı duvarlara vurduğumu bilirim ama geçiyor. Biz 3.ayda düzeldik çok şükür bu bir süreç geçicek sabırlı onun. Şu an 5 ay 28 günlüğüz
Cigdemce meraklibiranne bugün benim ki de öyle. Ayran ıctim eşime dedim ki bakalim gaz olcak mi. Normal de yediklerime dikkat ediyorum canim ayran istedi. Ondan mıdır bilemem bugün hep huzursuz. Bizde 22 günlügüz daha minnacikiz