Kızlar oğlumda 2 gün önce enfeksiyon çıktı ateşi 39 oldu serum vs takıldı geçti.. Neyse dünden beri geçmeyen mantar oluştu. Pipisinin alt kısmı ile popoya kadar. Yavrum çok ağlıyor. Ilık duş aldırayım dedim suya değer değmez bağırması bir oldu. Sildirmiyor da.. Travazol desitin hametan dönüşümlü kullanıyorum ama hiç fazyadı yok. Az önce açtım bildiğiniz derisi yüzülnüş gibi yavrum nasıl ağladı. Şimdi altını felan tüm açtım travazol sürüp öyle açık geziyor. 14 aylık olacak.. Başka ne önerirsiniz ne yapabilirim