Burcu4777 incia gunes kremi aldim ben. 6 ay ustu kullanilabilir diye biliyorum ama bilemedim canim. Detalyli bak sende. İcerigi %100 dogal.
birde spf ne kadar yuksek olursa o kadar korumasi cok olur diye okumustum ve spf +50 almistim. Fakat spf30 daha iyimis. Bunu da aldiktan sonra ogrendm. Seninde aklinda bulunsun