1994Betul Bu damlayı yenidoğan bebeğine kullanan var mı acaba ? Kokusu çok ağır gibi sanki bebekleriniz alıyor mu ? Birde arka arkaya mi 7 damla veriyorsunuz ?
Aselin_annesi7 1994Betul bebeğim 15 günlük olduktan sonra kullanmaya başladım bide sabah öğle akşam bi çay kaşığı kadar veriyordum ama çok iyi bir damla kokusu biraz kötü etkisi baya iyi