Kk41 ilk dozda çok acayipti bir öldüğümde ateşi olmuyordu yarım saat sonra 38.5 😳 gece yatmadan ibufen vermiştim de geceyi rahat geçirmişti. Ama 3 gün ara ara ateşi çıktı 37.5′lara falan. Bu sabah 2. Dozu oldu şimdilik ateş yok yorgun ve huysuz, bacağı da çok ağrıyor sanırım 😔