[silindi] Kızlar organik kefir,olgunlaşmış avokado,ilikli kemik suyu,tuzsuz tereyağı,labne ve lor peyniri nerden alıyorsunuz
Bsr_tgb38 [silindi] bnde ek gıdaya geçmeye hazırlanıyorum yani şöyle düşünüyorum kemik suyunu kendim yaparım aynı şekilde lor peynirini de kendim yaparım tereyağını da kendi koyumden getirttim şimdilik bunlarda sıkıntı yok diğerlerini de hazır alırım sanırım kafalar karışık 🙄
1Yildirim [silindi] ilik suyu, lor ve labneyi kendim yapıyorum. Avokado denemedik. 😅 tereyağını ise minnacık kendi kullandığımız tereyağından kullandım. Sütaşın tuzsuz tereyağı var sanırım ondan alacağım👍🏻 Kefir ise danem- kefirzadem 👍🏻
deletedmom1106 [silindi] markettwn alıyorum herseyı zaten her ürün var heryerde öle özel siteler adı altın da asırı para vermiyorum kaldıgım yer köy oldugu için herşey toprakdan geliyo eve
Mon-second-souffle [silindi] Migros ve ya metro marketlerde bulabilirsiniz biz ordan aliyoruz avokadoyu olgunlaşmışta satiyorlar ve ya siz alip kese kagidina sarip 2 gun bekletseniz havalar sicak çabuk olgunlaşıyor ben oyle yapıyorum
Lalaland [silindi] ben buradan alıyorum tabi sitesinden alışveriş yapıyorum incelemeniz için instagram sayfası @makarna_lutfen_com
Simge_ Kefiri migrostan alabilirsiniz kefirzadem marka ben öyle yapacağım doktorum kefiri kendim yapmama gerek olmadığını söyledi bu marka da temiz o yüzden bunu alacağım. Avokado da instagramda avokadocu ayşe diye bir sayfa var ordan sipariş vereceğim şimdilik bebeğim çok az yediği için normal marketten olgunlaşmamış alıyorum ışık geçirmeyecek şekilde kağıda sarıp kapalı fırında bekletiyorum iki gün olgunlaşıyor ondan sonra veriyorum. Kemik suyu e bebekte jokerde satılıyor. Loru kendim yapıyorum. Labnenin yine migrostan bio organik markanın olanını alıyorum. Diğer unlarını tarhanasını falan da beyorganik sayfasından. Umarım yardımcı olabilmişimdir :)
[silindi] Simge_ çook yardımcı oldunuz teşekkür ederim 🙏kemik suları ebebekte ve jokerde güvenilir mi acaba bende aşcı anneden sipariş etmeyi düşünüyordum
Simge_ [silindi] ben kullanan arkadaşlarımın tavsiyesiyle aldım memnunum güvenirlik ve içerik açısından fakat ilikli kemik suyunun jel kıvamında olması gerekirmiş benim aldığım öyle değil daha sıvı pişirme şeklinden ya da süresinden mi neden kaynaklandığını bilmiyorum. aşçı annedekini bende gördüm jel kıvamında o daha iyi olabilir ben de bi dahaki sefere onu deneyeceğim yanlış yönlerdirmeyeyim siz yine de ordan alın önce o zaman.
nurdanne [silindi] ben çok memnun kaldım hem dana ilikli hem kuzu ilikli kemik suyu aldım ikiside lezzetli
[silindi] nurdanne bende şimdi dana ilikli kemik suyu aldım sizce kuzu ile farkı nedir yani hangisi daha yararlı acaba
nurdanne [silindi] aynı şeyi bende merak etmiştim o yüzden destek hatlarını aradım bana söyledikleri şey üretim tekniği olarak aynı yapıyorlarmış ama çapraz alerjisi olan bebekler varmış o yüzden kuzu ilikli kemik suyu üretmişler alerjiniz yoksa dana ilikli kemik suyu alabilirsiniz demişlerdi ben ikisinden de aldım ikiside çok güzel geldi bana