Haydinn 3 günlük bir anneyimmm daha 🥰 bebek boş memeyi emer mi arkadaşlar 15 dk 15 dk emziriyorum ama süt çekiyor mu merak ediyorum göğüslerimi pompa ile sağınca çok az çıkıyor süt çünkü ayrıca bebek aç kalmasın diye 30 cc de ek mama veriyoruz ###
Gizembickici Haydinn bos memeyi emer ama sizin kokunuzu istedigi için emer . Ac olsa mumkun degil durduramazsiniz diye düşünüyorum benimdr sutum azdi 30cc mama veriyordum her emzirmenin pesine. Midesi daha cok kucuk olduğu icin yetiyordu 😊
Yeniaanne Haydinn kolostrum gelir bir ilk başlarda siz bol bol emzirin dk süre tutmayın ilk zamanlarda yeri geliyordu 1 saat memede kalıyordu süresini zamanla kendisi ayarlıyor mamaya alıştırmayın derim bende öyle yapmıştım şimdi süt olsun diye takviye yapıyorum
Balteknem Haydinn ilk saginca gelmemisti ikinci bir cay kasigi geldi sonra 10cc gibi sonra 20 vs artti gitti onu ebeniz bilir ki alip almadığını ac cocugu mumkun degil bakamazsiniz durmaz
Ozge8_ Haydinn süt yapacak yiyecekler yıyın eczanede bitkisel damla var içeceklerinize karıstırıp ıcın gogsununuz 1 gun ıcınde sutle doluyor
Haydinn Yeniaanne dakka tutmak hiç istemem ama göğüslerim de yara oldu biraz zor oluyor benim için emzirmek şuanlık o yüzden 😔
Cmrhnm Haydinn Yara olduysa lansinoh göğüs ucu kremi sürebilirsiniz ben 37 gün oldu doğum yapalı göğsüm yara olduğu için ağlaya ağlaya emziriyordum bir sürü şey denemiştim ama bir tek lansinoh krem iyi gelmişti başka türlü emzirmek istemiyordum annem zorla getiriyordu bebeğimi
Yeniaanne Haydinn memenin sadece ucunu vermeyin kahverengi kısmın tamamını alsın ozmn yara olmuyor kantaron yağı sürün
Ozge8_ Haydinn kimyon lu rezene cayı nida ıcıyorum doktora sordum tavsıye uzerıne aldım bende galactago 100 ml
Haydinn Cmrhnm bende onu kullanıyorum birde evicap kapsül önerdi ebem aklınızda bulunsun iğne ile patlatıp göğüslerinize sürebilirsiniz o da iyi geliyor
Melisa59 Haydinn canım 15 dakika az 20 dakika emzirip sırtını sivazlayin mide gazı çıksın diğer memede 20 dakika