Haydinn Bugün 3. Günüm dikişin üzerine su geçirmez bant taktılar ama bugün hareket ederken kalkarken falan yanma oluyor sağ sol uç kısımlar da normal mi dikişin açılmış olma ihtimali yoktur değil mi çok korkutucuuuu🥺🥺
zeyzey77 Haydinn Normal tabi karnının içinde rahime kadar kaç kat kesik var biliyor musun ? En az 15 gün devam edecek
Baharbek Haydinn yok canım öyle bişey olmaz yeni olduğun için öyle geliyor düzelcek yavaş yavaş 1 haftaya o kadar kalmaz doktor kontrolüne gidersin zaten çağırmadı mı
zeyzey77 Haydinn Rica ederim. Zamanla azalacak . Sürekli yavaş yavaş hareket et . Her iki sezeryanda da 15 güne kadar yan yatamamistim . 15 günden sonra çok daha rahat oluyor ☺️☺️
Baharbek Haydinn doğrudur korkmana gerek yok bişey olmaz 🙂 çok geçmiş olsun güle güle büyüt bebeğini 🤗