Merhaba hanımlar bebegım 6 ay 15 günlük ve çok hareketli hıc durmuyor sabır kalamıyor ek gıda ya başlayalı 1,5 ay oluyor ve yemesı güzel ama hızla kılo verıyor suan çok zayıf en son 9 kılo ıdı suan 7 ye düştü sanırım hafıfledi . Sizce ne yapsam ne yedirsem kılo alır ve yarar?