2yavru1anaaa Birbebek34 hadi inşallah sen de öğlen ezanıyla akşamı da kilarsin 😁 ama yatsı için abdest şart 😁
oyaacool tosbikannesiii hayatımda hiç 5 vakit namaz kılmadım bu sene yazlığa geldim cami yakınımızda bir hoca var bir ezan okuyor o kadar güzel okuyor ki içimden namaz kılmak geliyor ki yapacağım . Böyle şeyler bile teşvik ediyor bence.
kubraanne tosbikannesiii bırakmamak icinde cok kararlı olmak gerekiyor is sende bitiyor kendini kesinn ve kesin namazimi kacirmiycam diyip hemen kılarsan öyle öyle alısırsın insaallah