Kizlar basliktada gordugunuz gibi 3 ay 25 gunluk bebegim 4 gundur ozellikle daha bi col uyuyor yani masallah mi desem endiselensem mi anlayamiyorum uyaniyor besleniyor iki oynuyoruz falan 1 saat dolmadan yine gozleri ovusturuyor kulagini oynuyor salliyorum hoop uyuyor sicaktan desek klimada hep acik neden olabilir ? Ve cokta kesik kesik degil gayet guzelde uyuyor yatinca