Kızım 8,5 aylık. Doğduğundan beri ezan sesinden korkuyor. Uyurken ezan okunursa mutlaka uyanıp ağlıyor. 6.kattayız, aşağıda giden motorun sesinden korkup ağlıyor kucağıma tırmanıyor. Erkeklerden korkuyor 🤦🏼♀️ Özellikle bazı kişilerden. Kayınbabam geldiğinde onu görür görmez ağlıyor, kucağına falan bile almadan yüzüne bakıp bakıp ağlıyor. Buna benzer çok örnek var.. Çok üzülüyorum ya çok ürkek bebeğim. 🥺 sezaryen doğum yapmıştım ve doğduğunda kızımın ellerinde vs kırmızı çizikler falan vardı, doğum sırasında olmuş ebe söylemişti, çekiştirilerek çıkarılmış gibi yani. Çoğu kişi bundan dolayı olabileceğini söylüyor böyle her şeyden korkması. Alakası var mıdır bilmiyorum. Benzer durumda olan var mı? Özellikle şu erkeklere ağlama olayını yaşayan var mı bu konuda çok sıkıntı çekiyoruz. Erkeklerin kucağına gitmek ve durmak istemiyor. Bir çoğunu da gördüğünde bile ağlıyor deli gibi. 🤷♀️