Anneler merhaba sorum şu benim bebeğim 1 yaşına basıcak az kaldı ama bir objeyi işaret parmağıyla göstermiyor mesela oyuncakları dizemiyor sırayla iç içe objeleri koyamıyor bazı doktorlar bu aylarda yapması gerekiyor diyor ve ben böyle dinledikçe üzülüyorum sanki gelişim geriliği var gibi hissediyorum kendimi çok kötü hissediyorum iyi bir anne olamadım mı diye 😔😔