Annesivebebesi Arkadaşlar bebeğim yarın tam 2 aylık oluyor inşallah.Doğduğundan beri çok fazla uyuyor.Tabi şuan ilk zamanlara göre daha fazla uyanık kalıyor ama gün içinde toplasak 4 saat uyanık kalıyordur anca.Normal mi acaba ? Böyle olan var mı ?
Silacim45 Annesivebebesi tabi normal. Benim bebeğimde 3 ay 5 günlük ve uyutamıyorum gün içerisinde,etrafı keşfediyor artık onun için
Mys01-01 Annesivebebesi benımkıde oyleydı cnm aşı vuruldu ateşten suan 2 gündür cekıyor cocuk huyu degıstı uyumuyor durmuyor herşeye aglıyor birde mama alıyormu acaba sizinki
ipek39ela Annesivebebesi Çok normal, benim kızım da öyleydi hatta çok net hatırlıyorum 5 6 aylıkken günde 3 kere 2 ser saat uyuyordu ve iki uyku arasında 1.5 saat uyanık kaliyordu düşün gece uykusu 12 13 saat🙈
Hipatya Mys01-01 ayy bu yorumu arıyodum resmen bugün saat 8 de uyandı kızım 11 de aşı yapıldı saat 6 oldu toplasan 1 saat uyumadı hergün saatlerce uyuyan kız uyumuyo ağlicam nerdeyse
Annesivebebesi Mys01-01 Hayır anne sütü alıyor.Bugün biz de aşı olduk ama sabahtan beri uyuyor sadece emmek için uyandı.
Mys01-01 Hipatya ateşe baktınmı cnm eğer ateş yoksa aşı herkeste huysuzluk yapıyor sorma dün olduk bugub hala aynı ben artık dün akşam 7 de calpol verdım öyle uyudu
ipegin_annesi Hipatya İki üç gün sonra benim de kızım aşı oldu iki gün önce dün bide bugün sürekli uyku halinde ilk gün çok huysuzlandi . İlk aya a göre şimdi daha iyi uykusu belki hava sıcak ondan uyuyor bilemiyorum .
Ayazinannesiseyda Hipatya bebek uyutucu müzik açın benimki çok sevdi ordaki kolik müziği onu açtığım gibi uyuması gerektigini anlıyor iki syligiz biz de
Sevgi_azra Annesivebebesi benim kızımda öyle gün gün tutmuyor. Uyku düzeni oluşturmak için uyandırıp meme veriyorum balkona çıkartıp bakındırıyorum.biraz yorucu ama olsun. Bu arada bişey sorucam göz ve kalça çıkıklığı için teste ne zaman gidiyorsunuz ya da gittiniz mi?
elediyebiri Annesivebebesi gündüzleri 60-90 dk arasi uyaniklik ve 4 uyku diyorlar. Biz o dediginize hasretiz. 50 günlük kizim😢
ZeynepEcrin Annesivebebesi 12 saat uyumuyor kızım 12 saat 😬😒😱 bence çok güzel uyuması gözünü seveyim tadını çıkart tuvalete gidemiyorum ben 5 dakika 10 dakika şakacıktan göz yumuyor😬😅
Annesivebebesi ZeynepEcrin Yaaa Allah yardımcınız olsun 🙏🏻 Yok o kadar da olmasın tabi ama ortası olsa süper olur 😄😄
Sevdalianne Annesivebebesi benim ikizlerimde 2 ay 12 günlük. Biri gun icin de surekli uyuyor digeri gündüz yarim saatlik kestirip tekrsr kalkiyor bence bebege gore değişiyor her ikisi de normal bence