Merhabalar herkese. 2 aylık bir oğlum var emziriyorum kucağımda pışpışla patpatla biraz gezdirerek uyutuyorum. Bazı zamanlar yerine yatırıyorum hop hiç uyumamıs gibi uyanıyor. Bugün de o günlerden biriydi. Az önce ayağımda sallayarak uyuttum sonunda. Çevremdeki herkes eşim de dahil bulduğu fırsatta ayağına almaya çalısıyor ben de buna alıstırmak istemiyorum. İlk bebeğim hep sallamaya alıştırmayacağım diyordum şimdi sizce ne yapmalıyım? Uyutma şekli olarak sallamayı mı uygulamalıyım? Herkes biz bütün cocuklarımızı böyle uyuttuk diyor doğduklarından beri 😓😓🥺