Oğlum 10 aylık,daha yürüme yok ama sürekli yurutmemizi istiyo,evde çıplak ayak ama sokakta olmuyo,bir de ayak üstü tombik.nasil ayakkabi almalıyım,hangi marka ve model?marka araştırdım genellikle vicco tavsiye ediliyo ama model bilmiyorum,yardımcı olur musunuz?🥰🥰