2bebelianne__ Musam bız çok memnunuz wee Baby emziği vardı kızımın tutmadı 0,6 ay avent kullandık şimdi 6,18 aldım direk tuttu kızım avent ultra air kullanıyoruz
Teemo07 Musam ikiside var ikisini de tutmadı 🤦🏻♀️ ilk dogdugunda sıkıntı yoktu aventte, ama sonra ne olduysa öğğ yapıyor.
Atikeemre14 Musam benım kızım 20 aylık ılk dogdugundan berı Philips avent kullanıyor dıger emzıklerı almadı damaksı oldugu ıcın bırde ıkı cesıdı var Philips avent soft olan daha ıyı oluyor bebekler ıcın dıye duymustum
MrsNur Musam benim bebeğim aventide tutmadı, bibs aldım, ve uykuya geçişte artık parmak emme yerine bir alternatif bulduğum için çok mutluyum.
Merveceylan Musam tabi aşırı rahat bir emzik ama dikkat edin aventin iki çeşidi var ultra air ve ultra soft. air olan sert gibi silikon,soft olan şeffaf yumuşak ama inanılmaz kaliteli ve bebeğinizin red yapma ihtimali düşük bir emzik markası.