Merhaba hanımlar,
Bir hafta sonra 5 aylık olacak benim minnak oğlum. 4. ay kontrolünde diş hattı belli olmuş dişi kaşınacaktır artık ama ne zaman patlar belli olmaz demişti doktoru.
iki gündür emerken göğüs ucumu fena sıkıştırıyor, uzatıyor falan. Oyun yapıyor sanmıştım. Dün gece çok acıttı. Bugün bir baktım dişi patlamış, göz yaşım 🥲
Sizlere danışmak istediğim konu ise onu rahatlatmak için diş kaşıyıcı haricinde ( onu zaten veriyorum ) neler yapabilirim ? Tam da tatile gideceğiz birkaç güne, umarım dikkati dağılır orada ve ağrısını unutur miniğim.